Upp och ner, ner och upp grisen satt i granens topp

japp, så var det sjukstuga igen här hemma. En febrig och förskyld Wilja, och en mamma som har fått urinvägsinflamation... meeen, den ska jag dricka bort :) ja alltså, med citron & tranbär. Jag tänkte häromdagen att "tänk så ska Wilja blir storasyster" meen neeej då, de va ju bara en urinvägsinflamation "puuh"

Annars, jo da, bilen rullar. Med all rätt. Gick igenom besiktningen utan en enda anmärkning !! GLAD !
men, har halkat efter som bara sjutton i plugget ... absolut inte glad !!

Inehar en ubersnygg Iphone, som jag hanterar bättre än jag någonsin kunde ana haha ... så, ja, allt rullar väl på, som det ska !
dessutom har ju min mobil en alldeles utmärk bra kamera. Där kan man snacka GLAD :)
Over and Out !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0