Nej just det !!

Inte hade jag något konstigt i hjärnan (vilketjag tro många ggr) men fick en remiss till sjukgymnast för att det ligger förmodligen nerver i kläm i nacken. Jätte skönt, så kanske detta problem lider mot sitt slut.
Annars då, allt rullar på, ja i huvudet med, yrseln är lite lindrigare, men finns där, men som läkaren sa, försök leva dina dagar, precis som om du inte hade yrsel och det gör jag, inga begränsingar, förutom att jag gnäller lite då och då.
igår besökte jag storstaden med S, jätte mysigt. Vi gick på bio och käka godis. Sen åkte jag hem till min andra S och tokdecka av trötthet och vakna inte fören kl 8,30 (hade tom snarkat inatt, är man trött då? ) sen for jag och två kompisar ner och träna oss svettiga på gymmet :)

Ikväll blir det middag hos mormor & morfar !!








Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej tjejen! :) Tack detsamma! Kul att du kika in hos mig :) Jag kommer hem i början av April! Blir hemma över sommaren. Hoppas du fpr en fin kväll hos din morfar och mormor :) Kram!

2011-03-09 @ 15:24:13
URL: http://charlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0