Inga ord & inga visor

I söndags kväll börja jag må konstigt, yr, jätte yr, det börja sticka & ila i vänster armen, fick som elstötar ut i fingertopparna.
Så har det varit konstant tills idag. eller, det är fortfarande så, men idag så tog jag tag i saken och sökte läkare.
Min husläkare bad mig åka in till akuten, för att kunna göra prover direkt, eftersom hon befara hjärtat.
Nu förtiden är det ju ingen ursäkt att man "bara" är 27 år. Hon bad mig åka in.
Sagt och gjort. Kom in på bara 2 min, EKG och lite blodprover. Tack och lov tickar mitt lilla (sten) hjärta på som det ska, lite låg puls, men denna yrsel då. "du ska röntgas imorgon" vilken kroppsdel då utbrister jag "hjärnröntgen" får jag som svar.

Då blir jag fan helt stel i ansiktet. Jag ser också att den snälla kvinnliga läkaren ser att min ansikts färg förvandlas till grått och tröstar mig med att jag inte ska vara orolig tills jag har röntgas klart. Visar den röntgen inget, ska jag vidare till "öron näsa hals" och kolla längre in i öronen (än vad dem kan göra på vanlig medecin avd), om det är balansen som gör att jag är yrslig.
För jag lovar er. denna yrsel är som att vara konstant full !! och så jädrans skoj är det inte att vara full.
Nåja, Hjärnröntgen låter mer brutalt än vad det är, bara ordet får mig illamående.
Jag hoppas på att det lösesr sig, men det är klart det gör. Jag är ju en prinsessa i superwoman dräkt !


på väg ut i det fina soliga vädret


Wiljas första besök hos frissan idag :)


o sen for jag vidare till doktorn




Kommentarer
Postat av: Eve

Du fixar det här! <3

2011-03-04 @ 10:16:53
URL: http://eveseden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0