Är man för godtrogen ?!

Ja, jag tror att jag är väldigt godtrogen. Jag tror på mina vänner till dem bevisar motsatsen, men om dem bevisat motsatesen fler än en gång, och jag går på ytterligare ännu en gång, är det mitt egna fel då? Jag lever ju på tron att alla kan förändras. Återigen trodde jag att det var så, men tror nog detta var sista gången h*n fick en chans.
För hur många "andra chanser" ska en människa få? Innan den sista chansen är nådd? Jag har svårt att sätta en gräns där....
Annars så rullar allt på i sin vanliga takt.. nej, inte 380 ;) , det går i lagom takt nu. Har kommit i fatt med plugget, läser Medicinsk Grundkurs, super intressant, men lite klurigt. Klurigt på det sättet att det är spännande !
Kärlek & kärlek i massor !

Kommentarer
Postat av: Luu

?? puss

2011-03-15 @ 23:31:53
URL: http://luue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0