Alla separationer är tunga !

Jag har länge setat fast i en ond cirkel med den kille jag har träffat under lång tid.
Fram o tillbaka hela tiden, vi har varit oense & osams.
Vi har bestämt oss för att verkligen ge vårat liv tillsammans en chans, men det har hela tiden brakat. Varför ?
Jo, för att vi har olika mål i livet och lever med olika värderingar och åsikter, som tyvärr inte alls går ihop. Vi har väl mer eller mindre insett detta för länge sen, att vi inte ska vara tillsammans, men vi har haft en stark dragningskftaft till varann, som gjort det omöjligt för att lämna och gå vidare.
Igår var det en sån där dag, när man känner på sig att det inte kommer bli sig likt något mer. Mycket riktigt, vi har gått skillda vägar nu, men avslutet var inte det jag hade önskat. Jag ser honom kyssa en annan tjej, på krogen, då sa de pang i mitt hjärta.
Även om denna separation var nödvändig, tillochmed livsavgörande, så gör de självklart ONT. Eftersom man hinner skapa ganska mycket på kort tid, så är de väl med alla männiksor, man har ju starka band till dem man tycker om, och sen att klippa det bandet, är inte så lätt som man gärna vill att de ska vara.
Jag tänker gå med huvudet, för jag vet vad jag gjort och inte !
Konsekvenser kommer ur allt .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0