Två steg fram och ett steg tillbaka.. blir det minus ett eller plus två?

i vilket fall som helst så är de ett steg tillbaka idag. Nya tag imorrn eller vad brukar man säga.
känslan som uppstod i fredags morse, är en skrämmande känsla.
Tack kära moster för att du svara i telefon då.
Vidriga hemska panikångest.
Varför får man sånt skit.
jag vet EXAKT varför jag får de. STRESS. min helt fantastiska VIDRIGA stress. Som en raket mot månen stiger min stress. och kan tala om, det går fort utav bara helvete ! Men duktig som jag är, har jag lärt mig att vara medveten i känslan. Det är då det kan lösas.
Idag är en bättre dag, men inte bra. Då har jag istället "tröstat", i vilken form behöver ni inte veta, om det är cigg, mat, tv eller läsa bok, det kvittar.
la mig i sängen redan 20,30 för att läsa min bok som jag börja med igår "det ska bli ett sant nöje att döda dig" ihopp om att jag skulle bli trött. Men... nepp!
men har iaf gjort att gott försök. Bättre än inget försök alls.
Nu ni mina vänner... Kanske, kanske står det en ny lägenhet framför mina (våra) fötter. Men bara kanske.
Så jag hoppas & ni får hålla tummarna nu. vart den ligger kommer ni som är bjudna på kaffe att märka ;)
Än så länge håller jag tyst, i risk att få höra massa dryga kommentarer. Jag vet hur folk fungerar vid det här laget. Tro mig ;)


Nåja...


jag är glad, lycklig, stressad, älskad & kär...  i livet.... ♥


Puss på er


EgoGirl
Men en egoboost är man värd
vilken tid som helst på dygnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0