"paranoic system"

rubriken beskriver namnet på min dröm, kanske inte är ett riktigt namn, men så var det iaf. Platsen i min dröm.
Kan absolut inte beskriva hela drömmen, men med kortare meningar:
Fick förfrågan om att följa med, till "andra sidan" inte de dödes plats, men man gick igenom en port, där va rummet oändlig, men ändå bara i ett rum. Alla var osyndliga och vissa var elaka. När man valde att gå genom dörren visste man inte när man kunde återvända. Man hade på något sätt ett uppdrag, om jag kan tolka den jag drömde rätt. Jag vet att jag fick ringa ett samtal och det ringde jag till mamma. FÖrst hörde hon inte mig, sen tröck jag på en knapp då hörde hon mig. Hon berätta att jag krockat och omkommit i en olycka, men jag blev förtvivlad och sa "jag är inte död mamma" jag blev så ledsen för hon ville inte förstå att jag var på ett skepp uppe i rymden. Efer mycket om och men valde jag att lämna skeppet med 3 andra. Vi återvända hem till våra familjer. Jag fick träffa mamma och då behövde hon ett par "glasögon" på sig för att se mig, eftersom jag hade valt ett annat liv, där jag var osynlig, inte osynlig heller, men i den vanliga världen kunde dem inte se oss. Hon såg mig och blev så glad för att jag hade klarat mig från olyckan. Hon visa mig en spegelbild på mig själv och jag var sydd i ansiktet (efter olyckan) så, jag hade varit med i en olycka. Jag GRÄÄÄÄÄT hon GRÄÄÄÄT när vi återförenades. sjukt :(
Sedan valde jag att gå tillbaka genom porten och tillbaka till den värld jag hade valt....
Vansinne. Sjuk. Oförståligt & extremt rörigt. -MIN DRÖM




Kommentarer
Postat av: Malin Lindberg

MEN FY!! Är du rädd nu?

2011-01-25 @ 13:56:32
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/
Postat av: Luu

SCARY ! Drömmar kan vara riktigt muppiga!

2011-01-25 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0