Jag tar den tredje januari till den första dagen på det nya året, för den första vill jag inte minnas, den andra hann jag inte med, så jag kör på den tredje

ja idag är de ju trots allt måndag. men det är den 3 januari. Hade gärna sett att det var den 1:a idag, men man kan ju inte få allt.
Årets "första" dag har väl kanske inte varit den bästa. Börja att jag känner mig arg & besviken, på en viss person, som borde stå mig som närmast, men det är bara att inse att h*n står som allra längst ifrån mig. Från och med idag är det över, min gräns är nådd !!
Sen, vandra jag bara i cirklar hela förmiddagen med en gråtandens och skrikandes wilja omkring benen.
Sen bar det av till Ikea. Dagens höjdpunkt. Lite skrot för 150 kr inhandlades.
dax och laga mat, köttsoppa hade jag planerat. När jag tar fram grytbitarna (som köptes igår) så lukta dem surt och var bruna??!! VIDRIGT. som tur var min farmor hos mig, som förövrigt fråga om jag hade lagt på mig kilon igen!!! TACK.... så jag åkte tillbaka till äckel Willys och fick ett nytt paket grytbitar.
Maten blev god iaf. Skönt det.
Men, det är fan en jävla s*it dag idag....


ska banta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0