Hulda Maräng & Fifi

Livet rullar på i sin vanliga takt, med andra ord i 180.
Igen.
Det är inte bra.
Men, jag är uppmärksam och ska försöka hejda mig innan jag kör av igen.
Det är ungefär som att hastigheten ökar succesivt utan att jag är medveten
Men glad över att jag lärt mig uppmärksamma det.
Det är till god hjälp.

Nu är det bara andas ut
börja om
göra rätt

Jag är fullt medveten om min otroliga stress
Men stressen får mig också att komma framåt.
meeen
jag vet hur det gick sist
PAAANG
in i väggen

jag pluggar heltid, ensamstående, nybliven valpmamma, 2 jobb och allt därimellan som ska fixas med.
Neej jag är inte bitter.
därimot STOLT
över hur duktig jag är.
Fått så många komplimanger det senaste dagarna
jag är fortfarande lite paff

"jag ser upp till dig"

"du har hjärtat på rätt ställe"

"det du gör är vackert"

"du är grym"

"du låter ingen trampa dig på tårna"

Jaa... ni ser ;)

Jag är BRA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0