Äntligen är skiten det över, äntligen börjar skiten på nytt ;)

så ja. Jag måste säga... vilket jädrans år. Fy bubblan vad det har hänt mycket, jag har hunnit mycket o ja... ett körigt år kort och gott.
Då börjar ett nytt år. Fan vad livet går fort. Vad ska detta år erbjuda? Jag är lite nyfiken faktiskt.
Jag orkar inte skriva ngt om varken jul eller nyår, för med handen på hjärtat var ingen av den dagarna bra, men man kan ju le iaf. Visst? Ett påklistrat leende är falskt, men bättre det än att gå runt och se bitter ut ;)
Nåja.
Jag börjar nya året med att :
*Skita fullständigt i dig/er... ni skrämmer mig mer o mer för varje gång jag träffar er.... hua...
*Åka till Ikea med Sandra och Maleya och Wilja såklart
*Lämnar ett diskberg som når upp till kökstaket
*Bråkar med Wilja om hennes napp
*Sätter på mig nylonstrumpor och kjol och tycker jag är snygg
*Börjar inse att jag är kär
Tack och hej !


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0