Skam den som ger sig ... bara bita i det sura äpplet & snällt göra det man är tillsagd

Två veckors praktik. Två veckors halvångest. Två veckors blandande känslor, av både sorg, glädje & "äckel" känslor.
Haft min praktik på ett demens - boende. och då, väldigt sjuka ! Tufft, och lärorikt. Men, imorrn är det klart-
tack & lov !

Annars rullar livet på i en ganska normal takt igen. Jag tog mig sist i kragen (igen), när allt gick åt helvete för fort. Jag är på banan igen och ja, jag har koll på läget :) Ni tror säkert jag bara överdriver eller "hon borde inte ha barn" men sen hoppas jag också, att om ni bara visste hur jävla tufft det är i mellanåt att vara ensamstånde studerande morsa, så ändrar ni nog åsikt.
Jag är trött på folks åsikter som "gilla läget" osv. Såklart som fan jag gillar läget, annars hade jag väl för fasiken inte kommit så långt som jag gjort, MEN, att få tycka de är förbannat jobbigt och tröttsamt att dra hela lasset själv, har jag full rätt till.  Det är inte att gnälla & klaga, det är att känna känslor. o visst, inte vet jag hur det är att vara två och ha barn, kanske lika tufft det. men, alla har sina egna små helveten, och dess demoner man kämpar mot.
Att vara ensamstående, är min mörkaste demon !

Nåja, nu får det vara nog om det !


:) jag älskar mitt liv och allt vad det innehåller ♥


Du är mitt liv

Kommentarer
Postat av: Luu

skönt att det bara var 2 veckor o att dom är över .. men fyfan o ha ångest att gå till ett ställe varje dag! Duktig du är som kör på !!!



Love Luu

2011-02-17 @ 23:34:36
Postat av: xaramia

Tycker du är jätteduktig som ensamstående och pluggande!:)

2011-02-18 @ 14:49:01
URL: http://calleskula.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0