Jag vet precis vem jag är, vet du vem du är ?

Jag behöver inte fundera på vem jag är. Jag vet vart jag står, i mina åsikter och tankar.
Jag kan acceptera att mitt liv inte är som ett glittrande disco. Tänk, att behöva anstränga sig till 100 varje dag för att ha kul.
Jag vet några som är så. Dem kämpar så hårt med att ha kul och att vara någon dem egentligen inte är. Stackars.
Det lyser igenom. ser dem inte det själva? Jag vet, att jag också kan anstränga mig för att det ska glittra, men bara ibland.
Har just kört hem S, tog två flugor i en smäll. Wilja behövde sova. Det tog ca 5 sekunder efter att jag startat bilen, så somna hon. Vet att när hon inte kommer ner i ro hemma, är bilen ett bra sömnmedel :)


Resten av eftermiddagen ska jag avnjuta på tu man hand med min dotter. Haft en jätte skön söndagsförmiddag med film & lite godis och gårkvällen var också mysig. Lugn, mysig & hembakad pizza. och så lite pussar & kramar. Sånt behöver vi alla. I massor !
Just nu sover lillan på balkongen i vagnen, i massa sköna gröna fleecefiltar, jag avnjuter Janis Joplin i högtalarna och väntar med spänning på våren. Iphone i fickan och mina pilotbrillor på näsan .... och med Wilja i ena handen och S i den andra ♥
och såklart, ett par nya sneakers på fötterna !!
Hugo. Du fick en plats i mitt hjärta, jag tycker om dig lillgrabben. Men, alla måste må bra ihop. Du kommer komma till en bra familj !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0