En riktigt snorfredag !

Sista gången jag kolla på klockan var 03:10, då var jag uppe och gav Wilja saft. Ihop om att hennes hosta skulle lugna sig lite. Sen ringde klockan 05:30, då insåg jag att jag fått 2,5 timmars sömn och beslöt att VABBA idag (vård av barn)
Helvetet bröt ut kl 22:30 igår kväll. sen dess, fram till tresnåret, så hosta Wilja, konstant. och såklart ledsen mellan varven. :(
Wilja kom nyss fram till mig, när jag satt för att kissa och sa: Mamma, jag mår lite bättre nu. Skönt att höra sa jag och log. och nu i skrivandeds stund så säger wilja : hej mamma, jag ska bara ut en sväng, jag kommer snart och ska laga mat. Kan du passa "mmm" (hennes randiga kaninen(er) och skjuter fram vagnen till mig och springer iväg.
Så, då var jag mmm-vakt då. Hej kaniner !
Ja. vi får ta en slapp-fredagsdag, tidig förmiddag kommer min mormor & farmor med munkar och fikar med oss.
sen mot kvällen kommer nog jag & wilja bege oss i taxi hem till Luu. där det kommer vara en blandning av barn, hundar, vin, cigg & unga frächa mammor & ickemammor
Andra koppen kaffe slut, nu blir det att klä på sig !
Mmm`isar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0