: Hjärtskärande & krokodiltårar

Någonting händer med min lilla prinsessa. Hon är sig inte lik. Hon är sur, envis och arg :( jag biter mig i tungan hela tiden, går ut på balkongen 3 min sedan går jag in igen.
Idag fick jag praktiskt taget släpa henne till dagis... hur jävla kul tror ni det känns?? för att jag MÅÅÅÅSTE göra min praktik/jobb. För att vi MÅÅÅSTE få in pengar, annars har vi ingen mat på bordet och inga blöjor som håller rumpan torr.
Va fan är det för jävla skit, egentligen. Att andras behov ( mina gamlingar på äldreboendet) går före mig och min dotters behov. Wiljas behov att ligga och mysa med mig i soffan ( det var det som bröt ut gallskrik och tårar imorse) att hon ville kramas med mamma i soffan och kolla på Drömmarnas Trädgård. Men ICKE !!!! för jag är så illa tvungen att gå till mitt arbete. Och skicka henne till dagis, som hon bara just nu AVSKYR. Hon klamrar sig fast om min hals och skriker NEEEJ när jag ska gå. Fröken får bända upp hennes fingrar för att ta över och försöka få henne på andra tankar. joo jag vet, det går över. Men det är inte vad man vill ha som sista blick av sin dotter en tidig tisdagsmorgon :( För man går med huvudet sänkt hela vägen till jobbet och svetten rinner på ryggen.....
Jag älskar dig Wilja. Du är mitt liv
Nu ska jag återgå till mitt arbete, tur att man har nära hem för att äta lunch.
Kram om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0