: Ensamheten är bara en illusion

You never alone, always alone !

Så tar jag livet mer eller mindre. När det väl gäller, så har man bara sig själv.
Fredagen blev bra, fika med mina Siss, Emmy & Wilja ... satt en lång stund och prata. Va trevligt :)
Imorgon ska lillan sova hos sin mormor, jag ska ha trevligt med mina vänner och lite alkohol. SötNatta är hemma från Norge. Jag saknar henne. Kan prata med henne om allt. Och det saknar jag.
Klockan är bara 19,00, känns som klockan är närmare 22. Gaahss va trist man kan ha ibland. Så fort Wilja har somnat ska jag bädda ner mig djupt ner i soffan och äta namnnamn. Förhoppningsvis går det något sebart på tv`n.
Min 42" LCD tv ... som jag knappt använder, haha ! Impulsköp... japp!

Den nakna sanningen
Undra hur vi alla skulle se ut, utan allt matriella ting.
det är en ding ding värld
där ingen lever som dom lär
alla svär över sina grannar
och ingen ifrågasätter utan sätter sig ner och lyder "storebror
och deras enda stimuliv är ett tunt kuvert med platta pappersplappar i.

Det finns en större mening till varför vi finns här, men allt kommer sluta i kaos i en ding ding värld !
Vad händer den dag när allt går pajj?
Det säger bara bang bang rappadang bang bang








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0