: 05.05



"Jag vill kolla Pinky Ponk mamma" (drömmarnas trädgård)
Wilja skriker och gråter för att hon inte får kolla. Efter en stund bestämmer jag mig för att vi går upp. Lägger oss i varsin soffa och kollar på PINKY PONK ! I hate Pinky Ponk haha .... jag vill ha Segemyhr & c:o, inget annat ! ;)

Det blir en lång morgon ... jätte lång !

För Wilja ska inte vara på dagis fören klockan 10,00 och jag börjar inte jobba fören kl 16,00. Men, vi gör det bästa av dagen iaf, jag är hyfsat pigg och utvilad och jag mår ju gott i hela kroppen.
Kanske ska ta och diska undan ? ;)

Kram om er !








Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 09:46:09
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0