: Varm choklad & knäckebröd

Hårband är viktigt när man badar, iaf hemma hos oss. Wilja va på dåligt humör igår kväll så jag valde att tina upp henne i ett varmt bad. Såklart jag också passa på.
Idag har vi tagit en "day off" kände att vi båda behövde de. Wilja kommer inte till ro fören långt efter 21 om kvällarna, jag hinner inte få min "egna" tid. Idag ska jag försöka få fason på "rutinerna" igen, som jag har tappat på vägen. Hon bör börja sin läggning ca 19, för att somna vid 8. Jag orkar inte hålla på fram till 21-22 varje kväll.
Till frukost blev det varm choklad och knäckebröd o med julkorv på.
MUMS !
och chokladen blir dubbelt så god när den värms på spisen :)

17 minus ute.
Får hålla oss inne.


Ha en underbar dag alla Ni !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0