: värdighet & ärlighet

Vad är det? I många ögon är det nog väldigt misstolkat och tror nog att alla tolkar det på olika sätt.
Vissa anser att ärlighet är att säga precis vad man tänker och tycker medans andra tycker ärlighet är att vara rak och hålla det man lovat. Exempel....
jag sitter just i skrivandes stund och funderar på vad jag är värd. och kommer fram till ... så mycket mer än det som är ....
att inte få en komplimang eller uppmuntran från den man vill vara med, gör inte direkt lättare, mer svårare att vilja ta två steg framåt. Nu blir det två steg framåt och ett bakåt.
alla vill väl vara älskad?
Jag vill iaf ha en sån kille, som ger mig komplimanger för den personen jag är, när jag stiger upp på morgonen, trött och oduschad.
Det är väl äkta kärlek?
som sagt, massa funderingar. Och ingen har väl sagt att detta handlar om mig? Men, jag vill ha det så. En annan femma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0