: Trodde jag inte kunde bli arg längre, men ...

det kan jag. Jag kan inte minnas när jag var förbannad sist, eller sist jag grät! Hmm.. måste vara länge sen. Vilket är skönt, men just nu känner jag mig ... kanske inte arg, men jag retar mig. På en sak. Det går över snart, det vet jag.
men känslan är främmande, därför stör jag mig på det också.
jag säger ofta, "allt kommer till dig när du behöver det" det kan vara en låt, en person, ett tillfälle, en situation. Och jag blir lika paff varje gång. För nu händer det igen :)
Det viktiga är nu bara och se alla tecken och signaler. vara uppmärksam på allt och inte vara så impuls styrd, som jag tyvärr ofta är. men, det har blivit bättre. Det kan iofs både vara bra och dåligt.

haft en bra dag iaf, gick över till en kompis och hennes lilla bebis, på 9 veckor. Wilja tycker det är så roligt och ska vara med och hjälpa och klappa henne :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0