: Så mycket bättre

Lördag
Jag stod för vinet och Sandra stod för jumjum. Oliver feta tomat och chips.
Mums mums.
Och så trevligt.
När jag och Wilja kom hem strax efter midnatt, efter en jätte trevlig taxi resa, som Wilja uppskatta till fullo, kröp vi ner i sängen och kika på Pippi.
Min känsla i kroppen var harmoni,
jag känner att jag kan vara mig själv igen.
Jag har saknat dig !

Söndagen blev också bra.
Frukost på bortaplan, kaffe hos sandra & bebis.
Wilja ville INTE åka hem.
Hon trivs och när mamma trivs, trivs hon ännu bättre.
Plus att jag får snusa bebis.
Sikken tur jag har va ;)


Maleya


Dansuppvisning
till :  så mycket bättre

Kommentarer
Postat av: Luuluustyle

ja de kommer bli underbart! Det blir en liten flicka, Nicolin :)

2010-12-09 @ 17:25:59
URL: http://luue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0