: och så kör vi en gång till ....

Ja då var det sjuka här igen då ... Nu feber på lillan. När ska hon få bli frisk ? Just nu är jag ganska så där halvglad över situationen. Mitt plugg kommer inte hinna bli klart, vilket betyder återbetalning till CSN. ännu mindre kul. :( Som också betyder , inga pengar !
vart finns hjälpen (eller den man, som jag kanske ska ta och skaffa mig) när jag behöver ?
Inte så långt ögat kan nå....
Och jag ser förbaskat bra, vill jag påstå !
har påbörjat ett nytt projekt här hemma.
Måla köksbord + stolar

gillar att leka med bilder

Kommentarer
Postat av: Luu

har du förklarat för CSN att Wilja varit/är sjuk , det kanske går att lösa på ngt sätt ??



puss

2010-12-14 @ 02:15:02
URL: http://luue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0