: Det värsta & det bästa i mitt liv

Nattsuddare, tusen miljoner tankar, som maler i huvudet. Och det sämsta är, det är inga speciella tankar heller.
Det bara gryr runt därinne ....
Jag älskar att skriva, få ner tankar och känslor i text. Jag borde egentligen bli författare, men vad ska man skriva om? Flera gånger har jag tänkt att skriva en självbiografi... men vem fasiken vill läsa den? Nu när det finns Facebook så vet ju alla redan allt ..
som bäst klurar jag på allt, vad jag vill skriva om, när jag går till sängs. Då börjar mina ideer om allt, det mesta, som jag vill göra. Men hur mycket blir av? för man är ju så trött när man lägger sig så man har glömt allt till nästa dag ändå.
Sitter och lyssnar på skön reggae. Får mig alltid att må gott...
Saknar det kalla gräset under mina bara fötter, när jag dansa i natten på Reggeafestivalen ....
måste dit igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0