: Äckelvarning

Kräksjuka och badrumsstädning. Kan det bli mer vidrigt? Men, nu får vi f*n hoppas att skiten är borta. BOKSTAVLIGEN !
jag stod på knä och skura badrummet idag. Varje basseluss ska bort. BORT BORT BORT ! Avskyvärda partiklar. Låter jag tokig haha... lite kanske. Men, att vara kräksjuk är väl det värsta som finns ??!!
Jag ligger efter som tusan med både studier och praktik. STRESSnivån är över det normala igen, inge bra för min mage...
Eftersom jag inte får gå praktik imorrn, så får jag snällt stanna hemma. Va ju jätte sjuk igår och spydde nonstop i 9 timmar. o jag jobbar ju med gamla & sjuka människor så det vore förbaskat dumt att smitta dem. De kan betyda döden för vissa.
återgå mot städning.
Ha en bra kväll ni ! ♥


i pulkabacken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0